alig merem...

2011.03.05. 01:04 | gigiblogol | Szólj hozzá!

0:50: már szombat van... és én visszatérek egy kicsit a hétfőre. Ott hagytam abba, hogy M. azt mondta, óvszerről ő gondoskodik. Kuncogtam.

Még most sem hiszem el, hogy megtörtént. Pedig nem álmodom. Elvitt. Hozzájuk. Senki nem volt otthon. Kávé. Beszélgetés. Zavar. Részemről se kép, se hang. Egyszerűen képtelen voltam felfogni. Behúzott a gyerekszobába, és még akkor sem értettem semmit. Aztán az ölébe vont. Puhán megcsókolt. Kezdett derengeni valami. 

- itt? nem ciki? - kérdeztem halkan.

- részemről megvan az 50 % - súgta - a többit te döntöd el.

- hozzáteszem az én ötvenemet - suttogtam rekedten.

Ilyen izgatottan már nagyon régen szeretkeztem. Annyira vágytam erre az egészre, mégis olyan váratlanul ért. Belepett valami puha köd, részeges boldogság. Alig emlékszem valamire. 

Muszáj lesz megismételni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gigiblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr502711678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása