Úton egymásfelé

teljességgel személyes blog

Friss topikok

Linkblog

Úton egymás felé

2011.01.09. 22:40 | gigiblogol | Szólj hozzá!

Cset-függő lettem, pedig megfogadtam, hogy egész nap be sem kapcsolom a gépet. Persze, hogy nem bírtam ki, és Ő sem, mert rögtön észrevett és máris egy fergeteges beszélgetés közepén találtuk magunkat. Múltkor a "nő - férfi barátságot", valamint "belefér - e a barátságba a szex" volt a téma, most azt játsszuk, hogy egyik nap én kérdezhetek tőle bármit, a másik nap ő tőlem. Végigzongoráztuk a "kedvenceket" - vers, film, könyv, zene, ilyenek, most a régi kapcsolatoknál, szerelmeknél tartunk. Sok vigyorgás, komolyodó beszélgetés. Nagyon izgi, ahogy szép lassan haladunk egy úton, és fogalmunk sincs arról, hol is fogunk kikötni. Megkérdezte, kötötte - e le férfi mostanában ennyi időmet. Azt mondtam, nem. Neki jólesett, én pedig elpirultam.

Még jó, hogy nem használunk webkamerát.

A bejegyzés trackback címe:

https://gigiblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr42572886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása