Úton egymásfelé

teljességgel személyes blog

Friss topikok

Linkblog

várnivárnivárni...

2011.03.09. 22:08 | gigiblogol | Szólj hozzá!

szerda este van, és már megint a hétfőt várom :) ez a mostani nagyon klassz volt, imádok vele lenni.  szeretek a klubban mellette ülni, szeretem, hogy lopva simogatjuk egymás kezét. figyelek  arra, hogy mi történik körülöttem, közben képes vagyok magamban vele beszélgetni. később elmentem mellőle, leültem vele szemben a "női szakaszhoz". így rásüthettem a szemem és rámosolyoghattam.

kávézó - egyre többet beszélgetünk, mesélünk, vigyorgunk. és szorongatjuk egymás kezét. ha lehetne, sosem engedném el. szeretem szívem összes melegével, életem végéig tudnám ölelni, szeretgetni. és szeretném ha ő is magához ölelne.

mielőtt hazavitt volna, félreálltunk egy kies helyen. az ölébe ültetett és magához ölelt. simik, puszik, sóhajok, nyelés. szeretem az arcát. a szemét. a kezét. a száját. a hangját. a pulóverét. az óvatos érintését. a csókját és a puszijait. szeretnék én már többet is, kapkodom a levegőt, de egyszer azt mondta, autóban nem akarja. én akarom :(  de érzem hogy várni kell.

mert várni is jó. jó érezni a bizsergést. a vágyat. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gigiblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr412726417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása