eldöntöttem

2011.02.13. 22:15 | gigiblogol | Szólj hozzá!

egész nap csak lézengek, folyton M. jár a fejemben és gondolkodom és most tőle függetlenül nagy döntéseket hoztam az életemmel kapcsolatban 

akár egy az utunk, akár szétválunk, rendbe teszem magam körül a dolgokat

1. veszek egy üveg konyakot és leülök a párommal beszélgetni addig míg van benne még valami az emberi méltóságából... nem akarom becsapni se megcsalni... elválok tőle de vállalom hogy gondoskodok róla... nem kell még a lakást sem elhagynia ha nem akarja...megbeszélem a gyerekekkel is... a nagynak már mondtam és nem akadt ki rajta

2. írtam K-nak egy e-mailt amiben meghívtam egy teázóba. Keddre. Ettől a beszélgetéstől jobban félek mint bármitől... 14 évet fogok véglegesen lezárni. Úgy, hogy tudom, bármit megtenne értem. És ellenem is.  A felszínen mosolyogni fog, de az indulatai gyilkosak lesznek. Tele fogja kürtölni a világot azzal hogy én vagyok a világ legszemetebb nője. Nem érdekel, csak álljon meg ennyinél.

3.  M-mel semmi szex, míg a fentieket le nem rendezem. Tisztán és őszintén akarom vele ezt a szerelemet. 1980 tavasza óta vágyódom utána. És 1980 tavasza óta álmodozok arról, hogy összeakadunk még az életben. Már kezdtem elveszteni a hitem, hogy ez valaha is megtörténik. És most megtörtént. Soha többé nem akarom őt elveszíteni. 

Az egész világot tele szeretném ordítani, hogy szeretem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://gigiblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr82659149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása