Úton egymásfelé

teljességgel személyes blog

Friss topikok

Linkblog

még mindig nem tudom felfogni...

2011.05.19. 23:16 | gigiblogol | Szólj hozzá!

még mindig nem tudom felfogni. hogy szeret. és én is szeretem. és jó vele lenni. és ha nem látom, nagyon hiányzik. Pedig naponta cset, és amikor lehet, találkozunk. 

És jó, hogy itthon se kell titkolóznom. 

Múlt héten vele töltöttem a péntek délutánt, az éjszakát, a szombat délelőttöt. Mindig vele szeretnék lenni. Le tudnám vele élni hátralévő életemet. Amikor együtt vagyunk, boldog vagyok, és érzem a szerelmét, a szeretetét. Bár néha elbizonytalanodok, mert mindenkivel kedves és közvetlen. Amikor nem vagyunk együtt, félek hogy nem vagyok elég jó, hogy nem vagyok elég érdekes,  félek hogy elhagy. 

Meló után sprinteltem hazafelé, fáradt voltam. Aztán majdnem földbe gyökerezett a lábam - K. állt a sarki kisbolt mellett, és szemmel láthatóan várt. Engem. Próbáltam összeszedni magam, hogy lazán el tudjak menni mellette. Sikerült. Intettem neki egyet, és mentem tovább. Közben idétlenül vigyorogtam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://gigiblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr172918137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása