Úton egymásfelé

teljességgel személyes blog

Friss topikok

Linkblog

Holnap

2011.01.11. 23:16 | gigiblogol | Szólj hozzá!

Alig vártam, hogy este legyen, és újra beszélgethessünk. Késett, és összeszorult a szívem, csak nem mondtam valami bántót? Vagy túlságosan kimutattam az érzéseimet, és elijesztettem... Nem, ez nem valószínű... Hiszen csak hülyülünk...

Ha a szövegből - elmentettem - kiemelem a mosolygós szmájlikat, ott van a valóság... de lehet, hogy tévedek :D Imádom ezt a pasit :D

Holnap nekem kell mesélnem a múltamról, a múlt pasijairól. Nehéz lesz, mert nem szeretek magamról beszélni, de megpróbálom. Legfeljebb tövig rágom a körmöm, úgysem látja :D Írni sokkal könnyebb, ez a szerencsém. Bár most azt érzem, hogy szeretném közben látni az arcát, a szemeit. 

Klímaxos nosztalgia, hih... szeretnék vele minden ökörséget kipróbálni, mindent bepótolni, ami a múltból kimaradt. Lesz vajon rá időnk? Ez az utóbbi kérdés aggaszt a leginkább. Ha nem lennék ilyen beszari alak, sokkal könnyebb lenne. Már most a nyakába ugranék. 

Közben K. a világ legszebb szerelmesleveleivel és féltékenységével bombáz. Azt mondta, tudja, hogy más csapja nekem a szelet. Igen, - válaszoltam. - Fürtökben lógnak rólam a faszik.

Szeretnék fiatalabb, mulatságosabb és szebb lenni.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gigiblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr242577777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása