egy ölelés

2011.01.16. 00:52 | gigiblogol | Szólj hozzá!

Reggel vele kezdem a napot, és este vele fejezem be. Neki mondtam el először, milyen gondok nyomasztanak. Általában kurva zárkózott vagyok, otthoni problémáimat se osztom meg soha mással. Neki - úgy éreztem, elmondhatom. Nem mondott fellengzős szavakat, nem kérdezett semmit. Próbált a maga sajátos módján jó kedvre deríteni. Sikerrel. És  teljesen meghatódtam, mikor megcsörrent a telefonom - ő hívott. És jött. És magához ölelt. Puha, meleg, óvó volt az ölelése. A mellkasába fúrtam a fejem, és szerettem volna örökre így maradni. Már nem láttam annyira feketének a világot.

K. továbbra is rendületlenül ír, követelőzően, szemrehányóan. Megírtam neki is, hogy mi történt a családban, hogy érzelmileg totál taccson vagyok, és hogy egyszerűen nincs erőm ahhoz, hogy a szemrehányásaira reagáljak. Reakció: szeretne hozzám bújni. Megírtam neki, hogy bocsi, de kivételesen most nekem van szükségem arra, hogy valakihez odabújjak.

A bejegyzés trackback címe:

https://gigiblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr942586898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása