Úton egymásfelé

teljességgel személyes blog

Friss topikok

Linkblog

Egyfolytában vigyor :)

2011.01.08. 00:43 | gigiblogol | Szólj hozzá!

Ilyen őrültséget, hajnali nyolckor randizni :)

Nem tehetek róla, de napok óta nem tudom letörölni a vigyort az arcomról :) Állandóan ő jár az eszemben, képtelen vagyok másra koncentrálni, és képtelen vagyok komoly képet vágni. Pedig közben folyvást nő bennem a feszültség. Én, aki hétalvó vagyok, napok óta éberen forgolódok az ágyamban :)

Nagyon vártam a reggelt.

Most is pontos volt, magamban teljesen meghatódtam tőle. A puszija is olyan jól esett, hogy szinte elbőgtem magam a vágytól.

Hülye vagy - mondogattam magamnak - öregasszonyként hogy vagy képes ilyen érzésekre?

A legborzasztóbb, hogy átlát rajtam. Szerintem minden rezdülésemet veszi. Mondhatok én akármit a felszínen, pontosan tudja, mi zajlik a mélyben. És ettől teljesen zavarba jövök, bizonytalanná válok. Persze próbálom én megjátszani az erőset és a bátrat és a határozottat, de egyre nehezebben megy.

Autóval nem tudtunk felmenni a hegyre, ezért gyalog indultunk neki. Néha magához ölelt, amitől még jobban zavarba jöttem. Én már végképp nem tudtam eldönteni, hogy ez a "barátnak" szólt csak, vagy...

Gyönyörű volt a táj, itt tartotta még magát a tél, minden csupa hó. A Stációk is a helyükön álltak, a kis kápolna ragyogott a reggeli napsütésben. Lefényképeztük amit akartunk, lopva lefotóztuk egymást is :) 

A visszafele úton sokat beszélgettünk. Mondtam neki, zavar, hogy sosem tudom, mikor gondol valamit komolyan, és mikor hülyéskedik. Csak nevetett, azt válaszolta, nem szereti ha könnyen kiismerhető. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gigiblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr172568809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása