bizonytalanság

2011.01.23. 00:00 | gigiblogol | Szólj hozzá!

Ez csak játék? Vagy vágy? Vagy szerelem? Hol húzódnak a határvonalak? K.-ért is meg tudtam volna halni néhányszor, de azt sosem éreztem, hogy mindent feladnék érte. Ha most M. azt mondaná, hogy szeret, azonnal felrúgnék mindent magam körül. De nem fogja mondani. Tudom.  

Furcsa álmom volt: kettesben voltunk, magához ölelt, majd finoman benyúlt a pulcsim alá. Hidegek voltak az ujjai, megborzongott tőle forró testem. Behunytam a szemem, suttogva kérleltem, még! Ekkor hirtelen megcsiklandozott, én pedig visítva elszaladtam (iszonyúan csiklandós vagyok). Nem jött utánam.

Rossz szájízzel ébredtem, mérhetetlen szomorú lettem. 

És ma este nem találtam sehol. Hogy nekem mi minden megfordult a fejemben! A balesettől kezdve a netszakadásig, a "biztosvalamivelmegbántottam" - tól a "koloncvagyokanyakánmert mindigzaklatom" - ig szinte minden. Nem mertem felhívni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://gigiblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr1002606079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása