Úton egymásfelé

teljességgel személyes blog

Friss topikok

Linkblog

beteg

2011.01.23. 10:47 | gigiblogol | Szólj hozzá!

Lázas. Nincs jól. De dolgozik. A halála percében is dolgozni fog :( Megint rémképeket látok - és ha bekapott valamilyen halálos vírust? Annyira féltem :( Annyira szeretnék mellette lenni. Mikor a párom tavaly ősszel lázas volt, beparancsoltam az ágyba és azonnal hívtam az ügyeletes orvost. Súlyos, kétoldali tüdőgyulladása volt, másnap már fel sem tudott kelni. Etettem, itattam, pátyolgattam. Meggyógyult.  

Ugye Ő is meggyógyul? Szeretném megszeretgetni, megölelgetni, szeretnék odabújni hozzá, szeretném hűs kezemmel a homlokát simogatni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://gigiblogol.blog.hu/api/trackback/id/tr362606625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása